Zasady dotyczące zwrotów
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.
Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zamówienia produkcyjne (drzwi, ościeżnice) nie podlegają zwrotowi, ze względu na indywidualny charakter zamówienia.Przygotowanie towaru do zwrotu
Umieścić oryginał paragonu lub faktury łącznie ze zwracanym towarem, - towar należy solidnie przygotować do wysyłki, zabezpieczyć go wewnątrz przed przesuwaniem, najlepiej owinąć go taśmą lub stretchem, - od zewnątrz zabezpieczyć, tak aby nic nie mogło dostać się do środka.
Dane do wysyłki
GGD Grupa Gold Door Piotr Gołaś
Warszawska 51G,
12-200 Pisz (POLSKA)
Zwrotu dokonujemy poprzez wysłanie wypełnionego poniżej formularza na email sklep@golddoor.pl lub poprzez panel swojego konta na naszej stronie golddoor.pl.