Reklamacja
Twoje zamówienie okazało się uszkodzone, niekompletne bądź niezgodne z ofertą?
Bez obaw – rozwiążemy ten problem. Sprawdź jak złożyć reklamację krok po kroku.
Proces reklamacji
Przygotuj informacje potrzebne do wypełnienia formularza:
- dane zamawiającego
- opis oraz zdjęcia obrazujące problem
- informacja dotycząca ilości uszkodzonych elementów
- protokół szkody przewoźnika
- informację dotyczącą roszczenia
Prześlij komplet informacji na adres reklamacje@golddoor.pl. Pamiętaj aby w wiadomości uwzględnić wszystkie potrzebne informacje oraz dokumenty, zdjęcia. Pozwala to na szybkie i sprawne rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoszenie trafia do działu jakości i rozpoczyna się proces weryfikacji zgłoszenia. W szczególnych przypadkach maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
Decyzja reklamacyjna jest przekazywana drogą mailową.
W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie realizujemy ustalone roszczenie.
Sprawdź ogólne przepisy UOKiK związane z prawem do reklamacji Reklamacja towaru (uokik.gov.pl)